Saturday, January 1, 2011

Projek asuhan anak ikan kerapu


salam 1 malaysia..story aku bln 12 ni byk aku g travel kat projek kwn-kwn..last pada 26.12.2010 aku telah diajak oleh sepupu aku melawat projek kolam asuhan anak kerapu yg berada di paka tgganu,projek asuhan anak kerapu ni dimiliki oleh hj md jamry iaitu sahabat baik kepada sepupu aku.27.12.2010 jam 8.00am aku bersama hj jamri pergi ke paka kawasan ternakan kolam asuhan ikan kerapu.smp disitu aku amat teruja.bkn kerana apa.tapi kerana sisten pusingan air yg cukup baik.tangki asuhan air terus melalui filter terus ker tangki rawatan.aku diajar bagaimana untuk menjaga,benih kerapu dr 1cm ker 3 inchi.aku difahamkan stok anak kerapu yg berada di kolamya adalah sebanyak 40k ekor.so saper-saper yg berminat untuk membeli anak benih kerapu boleh berhubung terus dgn hj jamree di no 0139217685.atau tgglkan pesanan di blog sy atau hubungi sy 0123614290.saiz 1 inchi rm1,benih 3 inchi rm3.stok sedia ada40k ekor.



anak benih kerapu yg sedang membesar


ni adalah kolam rawatan air untuk tangki-tangki asuhan

No comments:

Post a Comment

Bourbon Red

Bourbon Red