Saturday, August 21, 2010

Inkubator baru..


inilah inkubator baru.yg telah dibeli dari sahabat ternak aku cik junaidi dari hulu langat.inkubator ni adalah inkubator manual,kapasiti 60 biji bagi menggantikan inkubator auto yg telah over head,inkubator cik adi ni nampak simple,tapi memuaskan hati.kerana suhu hanya sekitar 37-39c.iaitu suhu target pengeraman yg dikehendaki.walaupun nampak simple dengan harga yg ekonomik yg membuatkan aku terpegun cik adi sertakan sekali manual spec inkubator dia.n cara-cara hendak menggunakannya.rasa mcm beli sebuah mesin ribuan ringgit pula.huhuhu
so semoga inkubator cik adi memberi kami nafas baru.Tq cik adi semoga perniagaan anda akan lebih maju n inkubator anda akan laris jualannya.aminnnnnnn.saper2 nak beli inkubator leh la cari cik junaidi.

manual spec inkubator

2 comments:

  1. aduhhhh terharuu aku... incubator aku ni telah di gunakan oleh seorang penternak yg amat berjaya di abad ini... tiada apa yg dapat di janji kan..selain dari kepuasan dari seorg pengguna incubator saya... tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik junaidi, boleh tinggalkan nombor telefon untuk berunding..saya bercadang ingin membeli.sebuah inkubator yang berharga berpatutan sesuai dengan ekonomi saya..

      Delete

Bourbon Red

Bourbon Red